Thursday 2 February 2012

MANNA JEWELLER - Peniaga Kraf Mutiara

Vivian Chong adalah seorang wanita gigih dalam mengharungi perniagaan kraf, beliau bermula dengan perniagaan kraf lukisan batik dan pelbagai produk kraf yang lain. Perniagaan ini mengalami kegagalan dan dengan keazaman yang jitu, beliau memulakan perniagaan kraf aksesori wanita yang berasaskan mutiara, hasil kesungguhan beliau, kini beliau telah berjaya dan menempah nama  sebagai pengeluaran kraf aksesori wanita di bandaraya Kota Kinabalu. Manna Jeweller adalah syarikat pengeluar dan penjual kraf aksesori wanita yang diusahakan oleh Vivian. Beliau juga merupakan pereka aksesori wanita bagi syarikat beliau dan hasil rekaan beliau pernah menarik perhatian dari isteri YAB Perdana Menteri semasa perasmian Galleria Wanita di Wisma Wanita di Kota Kinabalu, banyak hasil rekaan eksklusif yang dikeluarkan telah dibeli dan ditempah oleh Isteri YAB Perdana Menteri. Manna Jeweller adalah syarikat yang menjalankan perniagaan terus kepada pelanggan secara eksport, retail dan wholesale kepada pelanggan. Vivian seorang usahawan yang aktif dengan mengikuti promosi-promosi kraf di peringkat negeri atau pun peringkat kebangsaan yang dianjurkan oleh Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia dan Vivian juga merupakan salah seorang wanita yang berjaya dalam perniagaan kraf aksesori wanita yang berasaskan mutiara di Sabah.

Para pengemar kraf aksesori wanita boleh mendapatkan produk keluaran Manna Jeweller yang dihasilkan sendiri oleh Vivian melalui premis beliau yang beralamat:-
Manna Jeweller
Block D, Level 1, Unit D-1-27B
Warisan Square 88000 Kota Kinabalu, Sabah.
Tel : 088-448712, (HP) 012-8037858 

Syarikat ini bersedia menerima tempahan dari orang perseorangan, syarikat dan agensi-agensi lain yang berminat untuk mendapatkan produk aksesori wanita keluaran Manna Jeweller.


Vivian melayan Isteri PM yang tertarik dengan kraf aksesori wanita yang dikeluarkan oleh Manna Jeweller



Antara produk kraf eksklusif aksesori wanita yang dipamerkan 

No comments:

Post a Comment